Novi Sad
26.04.2022.
13:00 > 12:23
Većina primedbi građana na Nacrt plana generalne regulacije blokova uz Bulevar Evrope u Novom Sadu odbijena je, navodi se u Izveštaju o sprovedenom javnom uvidu.
  • /

    01.05.2022 23:46
    /
    @Dejan
    drogiras se, zar ne
  • Radovan

    01.05.2022 08:19
    I onda nam neke parazitske organizacije na Detelinari za konceptualno organiziranje aka pranje mozga gde vodja stalno ponizava komsije i gradjane nazivajuci ih jadnim bednim sa malim primanjima socialno ugrozenima a manipulira sa njima vec 2 desetljeca. Za svoju zgradu gde zivi 40 godina nije 1 ofarbao 1 zid.
  • Dejan

    30.04.2022 23:24
    @Zoki
    Stanove gradi Republika Srbija za pripadnike sluzbi bezbednosti, a verovatno i zdravstvene i prosvetne radnike. Nema prodaje parcela, a nazalost ni zarade za Grad. Mislim da se Grad odrekao prilicne dobiti ustupajuci ove parcele
  • Zoki

    30.04.2022 16:12
    Dokle
    Jel morate svaki pedalj prodati investitorima i ubirati od poreza.....a da ne spominjem sto cete zakloniti pogled i unistiti zelenu pivrsinu.....sta bi falilo bar tu da bude sve park kad je vec inobacka napravila zgradu i ubila pogled ljudima koji na naselju zive dugi niz godina. Ja prvi ne bi kupio stan da sam znao da cete praviti preko puta zgradu od 15 spratova.... Ljudi organizujmo se.
  • /

    30.04.2022 11:38
    /
    cek, cek
    kako nema socijalizma a ofanziva doseljavanja jos traje
  • Gde nam je vazduh

    30.04.2022 11:06
    Nije ovo više socijalizam- čitaj završili smo lažni fakultet i stranka nam je rekla da tako mora, inače neće da dobije pare od investitora. A vi se gusite u smogu, bez ikakvog parka... Inače New York Sam CENTAR Manhattan ima najveći Park koji se zove central park a nikada nisu bili u socijalizmu, dakle urbanisti danas - zatvor sutra. A narod ostaje u ružnom betonu.
  • Bocara

    30.04.2022 07:21
    Kako god, ja dobro zaradjujem za sebe i partiju!
  • miloš

    29.04.2022 19:50
    Ha...kao da se gradjani nesto pitaju
  • Hele

    29.04.2022 17:06
    Urbanisti - tezgarosi
    Slazem se sa urbanistima da je socijalizam prosao, ali je zato visepartijski sistem iznedrio gradjevinsku mafiju u kojoj oni ucestvuju. U socijalizmu su bili urbanisti od imena, znanja, strucnosti i dostojanstva, a ovi dabasnji urbanisti su obicni trgovci, stranacki poltroni i tezgarosi!
  • Mićo

    29.04.2022 11:05
    @6
    Vidim po tvom komentaru da zemara ima i više nego sto nam treba, a i ne svidja im se tvoj komentar
  • Славица

    29.04.2022 09:51
    Одговара
    Само ме интересује кад кажете да има значај за град,наведите који је,а не само да га има.
  • Zamenik zamenika

    28.04.2022 20:31
    Postoje li u gradu putarske firme? Ni jedan Bulevar u Novom Sadu nije presvučen novim asfaltom više od 10 godina. Rupa do rupe, zakrpa do zakrpe.
  • Pera

    28.04.2022 12:20
    Prosao.
    Prosao socijalizam ostali lopovi iz socijalizma
  • Јаре

    28.04.2022 10:27
    Лоле
    Вама се , другима , извињавам.
  • Za Jare

    28.04.2022 06:22
    Odgovor
    Gospodine u pravu ste da postoje radnici Železnice koji žive u železničkim stanovima i kojima je železnica omugućila tako da žive. Ali mi nismo ti. Govorim vam o vlasničkim kućama sa urednim plaćanjem poreza struje, komunalija.... tako da ako ste upoznati lepo recite koliko porodica živi u svojim kućama, a koliko u železničkim...
    I druga stvar je ovde u pitanju, a to ću opet JAVNO NAPISATI, ppstojeće zelene površine se izgradjuju, a kuće ruše zarad parka. I jos se pravi pasarela za prelazak u park pa da ih spoje. To nije normalno
  • /

    27.04.2022 22:49
    /
    cek, cek.
    kako to nema socijalizma a eno celo naselje dato udbasima
  • Јаре

    27.04.2022 22:00
    Колонија
    Сви добро знамо да је Колонија дивља и да је деценијама Жељезница плаћала станарима струју , воду... Били су деценијама ослобођени плаћања трошкова пореза , комуналија , одношења смећа .... Грејало се зими на 4-5 грејних тела на струју , има се неколико замрзивача и фрижидера . За све те деценије ако нису уштедели за бар једнособан стан - крај приче . За то време сви остали грађани су плаћали своје трошкове и сад треба да жалимо неке који су наглашавам , деценијама становали потпуно бесплатно . Стварно немате образа па се још јавно јављате . Срам вас било...
  • Lole

    27.04.2022 19:00
    Ranžirna
    Kao stanari ulice Železničke kolonije pisali smo prigovore na planove. Ideja "URBANISTA" je sledeća:
    - sve postojeće i slobodne zelene površine kod novog parka zauzeti sa zgradama,
    - Postojeće kuće u blizini srušiti i napraviti park!!!
    I sad vi nama drage komšije novosodjani recite da li je to normalno i ko tu ima interes? Gradjani Novog Sada?
  • Jole

    27.04.2022 17:50
    @Neko
    Druze i meni je vec 40 godina. Nisam ni ja bas tako mlad ali mi je zao dusa me boli kada vidim sta nam rade sa gradom. U mladima bih zeleo da vidim tu energiju koju smo mi imali dvedesetih da izadjemo na ulice i da podmecemo svoja ledja pod pendrek. Da neko ovde zeli promene ako ce zaista nesto pomoci da nam svima bude bolje opet bi postavio ovu moju grbacu sa diskushernijom neka lupaju do mile volje. Ako ce svima nama biti bolje. Znas kako kazu nada umire poslednja. Sve bih zeleo da je tako. Pozdrav druze moj...
  • predrag

    27.04.2022 15:19
    To su bre neprijatelji naroda, otkuda takvi na vlasti ?!
    Prodali su interes sopstvenog naroda, znaci strano stanovnistvo sa parama imace prednost u odnosu na domace !
    Moci ce tu da kupuju i da se baskare ... sto ne mogu u svojim zemljama.
    Sta ce domacem narodu takva drzava ?!
    Ko ce tu da ide u vojsku (i to je postalo besmisleno) domaci ili stranci ?!
  • predrag

    27.04.2022 15:03
    Prodali su interes sopstvenog naroda, znaci strano stanovnistvo sa parama imace prednost u odnosu na domace !
    Moci ce tu da kupuju i da se baskare ... sto ne mogu u svojim zemljama.
    Sta ce domacem narodu takva drzava ?!
    Ko ce da ide u vojsku (i to je postalo besmisleno) domaci ili stranci ?!
  • Boro

    27.04.2022 14:51
    @Neko
    Pogledajte na Youtube prof. Miodraga Zeca od 20.04.2022 kako je lepo objasnio individualizam, kolektivizam i sve posledice jednog i drugog na nas i ostale. Jako lepo objasnjeno
  • Tja

    27.04.2022 12:08
    Koga bre zabole da li je njima prošao neki "izam". Dovoljno je uporediti kako se planirala gradnja nekad i sad. Pa ovi fenseri sa svim novih tehnologijama i alatima opet naprave neko teško smeće. Jel menjate plan svaki put kad vas pritisne investitor, verovatno na uštrb kvaliteta života? Pa normalno. Aj bolje umuknite.
  • Programer

    27.04.2022 11:05
    šta je socijalizam?
    Urbanisti: Socijalizam je prošao

    Isto urbanisti: na državnom zemljištu država gradi stanove koje će poklanjati državnim službenicima

    pa drugovi i gospodo odlučite se :)
  • Toma

    27.04.2022 09:43
    Socijalizam?
    Kakvi idioti, pa valjda je prijatan i zdrav život građana ono čemu se teži a ne bogaćenje privilegovanih tajkuna?!
  • Maja

    27.04.2022 09:24
    NS
    Bežali bi mi da imamo takve tričarije kao sto je recimo voda.Put smo izgradili sami još pre 40 godina.To preko noći stiže samo do odredjenih brda!Bez da je i kamen temeljac postavljen!Ali zato porez uredno plaćamo.
  • NS

    27.04.2022 08:36
    Realno, koliko novosađana koristi sadržaje velikog grada? 5%, 10% ?

    Ako hoćete humane uslove za život, imate povoljno kuće u Sirigu, Čeneju, Temerinu, na sremskoj strani. Kada se završi pruga, Vrbas će biti na 15 minuta vozom, malo više kolima autoputem.

    Sva nabrojana mesta imaju dobru infrastrukturu, deca se igraju na ulici, cene kvadrata mnogo manje nego u NS, parking nije problem. Ako vam je posao u NS, brzo se stiže. Ako možete da radite online, tek onda možete lepo da se organizujete.

    I Bg i Ns su u poslednjih 30 godina postali samo velike favele. Gospoda urbanisti bi mogli da prošetaju do Soluna, da vide kako se na tri puta većem prostoru od beogradskog može lepo organizovati život.


  • Trt

    27.04.2022 08:29
    @Зоран

    Ti si podjednako nepismen ali na ćirilici, to je valjda onda u redu...
  • Bolo

    27.04.2022 07:15
    Ne žuriti sa zaokruživanjem
    Građani Novog Galensa, ako niste saglasni sa urbanističkim planovima, obraćajte sledeći put pažnju na to za koga glasate, kad ste ponovo bili malo nemarni.
  • Nina

    27.04.2022 06:52
    @ Zoran
    Opismenio si nas....???
    Nisi vredan mog vremena....
  • milenko

    27.04.2022 05:58
    sistem
    Socijalistički sistem za ovaj 'hrk-piff' današnji, je bog-otac i majka Janjina !. To se 35 god VIDI PO SVEMU ! ! ! ! !
  • Lolo

    27.04.2022 01:12
    Potrebne su nam eko trščare i eko kuće od blata a ne zidani objekti!
  • Maja

    26.04.2022 23:34
    U članku nedostaje grafički prikaz sa režimima izgradnje koji je bio na javnom uvidu, ovde vidim samo plan namene površina.
  • Marko

    26.04.2022 23:28
    Bio sam prisutan na javnoj sednici i slusao sve odgovore u celini i obrazloženje na primedbu u kojoj se zahteva planiranje kao sto je LIman. Zaključak, ovo je najblize socijalističkoj ideologiji,,Državno zemljiste, drzava gradi, država dodeljuje pripadnicima državne bezbednosti, zdravstvenim i prosvetnim radnicima po povoljnim cenama, otvoreni blokovi orijentisani ka parku, bulevar sa istočne strane, čuvanje jednog dela industrijskog nasleđa - pruge, parkiranje rešeno, pa čak i taj pomenuti položaj kontejnera, javne sluzbe u okruzenju, razrada urbanističkim projektom svakog bloka. Pitanje, da li je iko ko je pisao kometar pročitao Izveštaj, podnete primedbe, odgovore. Bio sam na javnoj sednici i sto je najbitnije pogledao plan. DaNS nije imao primedbe. Pominje se Amsterdam. Onda ste upoznati sa revitalizacijom lucnih delova, izgledom novih stambenih blokova i njihovom spratnoscu i gustinom. Isto je i u Helsinkiju, Hamburgu, Roterdamu i sl. Kvalitet i talenat arhitekte je kako u urbanizmu tako i kod projektovanja važan. A često projektanti i investitori ne opravdaju svojim projektomi dobra urbanistička rešenja, a isto tako naprave izuzetna kod ekstremnih parametara.
  • shonsi

    26.04.2022 22:51
    Od preko 20 hektara ostaviti samo 2 ha za zelene povrsine?!
    Taj deo Bulevara Evrope je zaista dragoceno i elitno zemljiste, po meni je lose da se iskoristi za socijalne stanove. Vise mi ima smisla izgraditi tu elitnu poslovnu cetvrt. IT sektor place za nekim IT parkom, a ta lokacija je brutalna za to.
  • /

    26.04.2022 22:25
    /
    najlepsi delovi grada su oni koje su pravili austrougari.

    sadasnji su ucili od tih socijalistickih 'arhitekata' koji su od cuvara stada postali arhitekte.
  • Зоран

    26.04.2022 22:00
    БЕНЕфит
    Нина ,
    не каже се бенефит него корист , или ако не знаш српски , може и добит . Видим да данас има безброј Нина. Јадне ли су школе у које сте ви ишли....
  • Zokins

    26.04.2022 21:53
    antikomunisti
    Ko o čemu anti komunisti o socijalizmu!! Inače ništa drugo ne znaju!
  • NSTulip

    26.04.2022 21:27
    Imena
    Treba imena tih urbanista u svakom clanku navesti u potpunosti. Da svi znaju ko su ti ljudi...
    Ja, inace, krivim nase sugradjane. Da ne kupuju te stanove odavno bi ovo naruzivanje stalo. Trazis stan, nude ti Galens - kazi "necu". I, gle cuda, za godinu dana ili ce se isti urazumiti ili ce nestati...
    Najsmesnije od svega je sto ce taj isti 'bulevar Evrope' postati 'obilaznica' za sav kamionski saobracaj iz Bosne i Sumadije ka Evropi kada zavrse most... I za to je takodje kriv socijalizam, pretpostavljam...
  • ex chapman

    26.04.2022 21:05
    socijalizam
    pa dobro vam i kazu. jeste se obradovali "demokratiji"? eto vam je na
    "socijalizam je prosao". sad je doslo vreme kada je privatni interes iznad opsteg a funkcija drzave nije da vodi racuna o javnom interesu niti da ublazava nepravde kapitalizma. drzava je tu da bude instrument bogatih koji im omogucava da se jos vise bogate na racun siromasnih. sve ostalo je NEBITNO!
  • parking servis

    26.04.2022 20:50
    ovaaaj
    ja, kad bih imao para da kupim nekretninu u izgradnji, ili novogradnji, ja bih se pitao šta ću ja kroz prozor da vidim. pa ako ću da vidim betonsko dvorište i susedne terase, ja onda neću da kupim stan tu. Mislim da je problem u ljudima koji olako kupuju te stanove u tim kokošinjcima. Kada bi prestali i zahtevali kvalitet, onda bi se nešto i promenilo, ovako... nova detelinara, grbavica, novo naselje... tuga
  • Bujke

    26.04.2022 20:44
    Xxx
    Grad hoce da ispod ekonomske vrednosti otme kuce i placeve gradjanima u produzetku bulevera evrope za buduci most i navodnu obilaznicu oko noveg sada. Kako tome stati na put? Oni ce na silu izvrsiti eksprpriaciju a mi vlasnici biti isplaceni nekom sicom da cemo ostati beskucnici. Verujte u poznim godinama necu izaci na ulicu a gradonacelniku porucujemo mi smo svoji na svom i necemo tako lako dati nasu dedovinu
  • Telep

    26.04.2022 20:30
    Urbicid
    Ove ljude što su trenutno na funkciji u gradu treba prvom prilikom smeniti pa neka onda planiraju koliko im volja. U gradskim zonama više nemaju većinu i ta razlika na štetu vlasti će se samo povećavati. Treba takođe i gradjanima u prigradskim naseljima objasniti kakav se urbicid sprovodi u gradu i kakve će to štetne posledice imati po sve.
  • Neko

    26.04.2022 19:46
    @Jole
    Vidi druze, potpuno si u pravu sto se tice tog razmisljanja. No, i ja sam tako mislio zadnjih 25 godina i vidi sta smo docekali. Jednostavno ovaj narod nema kapacitet da se izbori sa bitangama, jer nas je nedovoljno koji zdravorazumski razmisljamo. Svi ostali, a to je velika vecina, su bezgranicno potkupljivi i nemaju svoje ja. Zato sam i napisao da treba ici, jer sustinski sva inteligencija i napredak je otisao odavde a ostale jajare i podrepasi.
    Ja bih najvise voleo da bude tako kako si ti naveo, a ja za sada ne vidim ko to moze preokrenuti a pola zivota mi je proslo...ziv bio i nastavi tako!
  • Zemlja čudesa

    26.04.2022 19:40
    Vic
    - Lalo, koja je najveća zemlja na svetu?
    - Bosna.
    - Kako Bosna, zar nije Kina?
    - Ta kakva Kina... Iz Bosne stižu već 70 godina, i još ih ima.
  • Nina

    26.04.2022 19:35

    Najstrasnija stvar koja može da se desi coveku je da svoje znanje,jedino neotudjivo pravo coveka ,bacis pod noge a sebe
    stavis u ruke korupcijske vlasti ma koja ona bila....
    Za malo benefita!
    umesto da se udruzimo i izborimo znanjem za prosperitet ,bolji život i sigurniju starost. To nam pripada
    To je demokratija ....

  • Hell-Bent Flyer

    26.04.2022 19:02
    Urbanisti? Arhitekti? Dizajneri?

    To u srbiji ne postoji. Zato i imamo najružnija zdanja u svetu.

    U ovoj sferi biznisa su glavni oni od ovaca sa partijskom knjižicom.
  • попара

    26.04.2022 18:58
    jaaaaao
    Kako prezirem naprednu, dup...lizacku stranku i njihove clanove. Bojim se da cu napraviti neku glupost... verujem da nisam jedini koji se ovako oseca.
  • Ali znaju vrlo dobro

    26.04.2022 18:23
    sta je "Ugradnja"
    "Zbog činjenice da Novi Sad prelazi značajnu granicu razvoja i da se povećava broj stanovnika, javlja se potreba za širenjem grada na neizgrađenim terenima i za revizijom GUP-a iz 1974. godine... U periodu socijalizma nije postojalo tržište građevinskim zemljištem, bar ne priznato. Proces transformacije koji je nastupio u post-socijalzmu imao je za cilj demokratizaciju društva, liberalnu ekonomiju zasnovanu na tržištu, promenu institucionalnog sistema, eliminaciju državne kontrole nad zemljištem i stambenim sektorom, privatizaciju i restituciju i decentralizaciju odlučivanja... Navedene promene značajno su uticale na urbanističko planiranje Novog Sada", zaključuje se u obrazloženju odričnog odgovora.

    I sta urbanistima nije u njihovom licnom saopstenju jasno? Izgleda da neko treba da im pojasni razliku izmedju termina "sirenje" i "zgusnjavanje".
  • :/

    26.04.2022 18:06
    -
    Bukvalno svi pogresno imenuju staru i novu detelinaru.
    "Stara detelinara" je ono sto zovu novom, a "nova detelinara" je ono sto zovu starom.

    Kao kada bi sada poceli "novo naselje" da zovu "staro naselje" samo zato sto su zgrade stare.
  • Jole

    26.04.2022 17:55
    @Neko
    Druze moj slazem se sa vecinom sto si napisao u komentaru. Ali imam jednu konstruktivnu kritiku. Na ono sto si napisao da samo treba otici odavde. Vidi ne treba da mi dignemo ruke od svoga. Neka idu oni sto nas unistavaju neka oni idu u tri lepe njihove, u zatvore ili ludnice. Mi gradjani koji volimo i zivimo za nasu kucu koju su nam ostavili nasi prethodnici a mi je oatavljamo sovojo deci. I ne treba da dozvolimo da im sve prolazi jer je to i upravo njihov cilj. U fazonu odustacete predacete se i dojadice vam i otici ce onaj kome smeta a ostali ce da cute. Upravo je to ono cemu se treba reci, e necu vala. Neka oni odu. Novi Sad nema cenu i nema rezernve kuce. To je ono sto se voli to je nas Novi Sad.
  • Uskok

    26.04.2022 17:51
    Liberalna ekonomija zasnovana na tržištu...kakve bajke
  • Maxa

    26.04.2022 17:40
    U doba Socijalizma, grad su projektovali strucni i skolovani ljudi, po modelu evropskih gradova, a ne hulje koje sede u zavodu a istovremeno su na platnom spisku Galensa.
  • Mile

    26.04.2022 17:21
    U normalnim zemljama grad se širi i ostavlja dovoljno zelenila a ne kao kod nas da se sabija. Treba vratiti giljotinu nakon pada ove vlasti.
  • Marta

    26.04.2022 17:19
    Dobro dosli u Srbiju!
    Ili ti Kolumbiju u Evropi. Sirotinjske favele i neki koji sebi prave hascijende na Fruskoj gori otimajuci drzavno i privatno- primer Kestena!
  • Gavril

    26.04.2022 17:14
    Novi sad bi lako mogao da postane Evropska turistička hit destinacija za studente građevinarstva i arhitekture . Sve te turiste - studente iz čitavog sveta odvoditi na ugao Rumenačke ulice i Kralja Petra prvog i pokazati im zgradu na ćošku , dijagonalno od Master centra i objasniti im da se tako nešto ni u ludilu ne sme raditi. Na tom mestu su uz postojeću zgradu od 4 sprata ,bukvalno na 4 metra razmaka napravili zgradna razmaku od 4 metru od 12 spratova. Znači ozidali ljude u pećinu. Studenti će to pamtiti zauvek, a odmah im obećati da će takvih primera biti još u Novom Sadu za njih. Arhitektonski zločini.
  • Osveta loših đaka

    26.04.2022 16:56
    Krvavo mi je što investitorska mafija ni nema škole tako da ni oni a ni ovi njihovi botovi niti znaju šta je GUP, niti znaju šta je "socijalizam" ali tek što vole da tumače omraženi kapitalizam!
  • Liman

    26.04.2022 16:51
    Otkad to urbanisti određuju kako će izgledati grad? Oni mogu samo da predlože, a izgleda nisu sposobni ni za to, da stanovnici Novog Sada treba da odlučuju kakav grad žele.
  • Konopcevic Spago

    26.04.2022 16:37
    hmmm
    Gradjani, sunarodnici ..... hajmo samo da ne kupujemo stanove u novoizgradjenim zgradam (znam da je to tesko).
    Ali, kad bi bar 2-3 godine vecina uspela da ne kupi stan kad vidi da je zgrada bez parkinga, nabijena do druge zgrade, bez zelenila okolo ..... i investitori bi stali .....
    Nece nam biti nista ako nismo u novm stanu ili zivimo gde vec zivimo jos koju godinu ....

    Sta se desava sa radnjom koja ima mali promet .... e pa to ce se desiti i investitorima .....
  • Rajko

    26.04.2022 16:34
    Nisu urbanisti krivi
    Mogu oni da rade takve gluposti dok narod baca pare i kupuje takve stanove. Srbi su čudan narod. Radije šive u garsonjeri muž žena i dete nego na selu u kući gde svako ima po sobu. Kod brata sam u Austriji na selu. Za 3 godine broj kuća se povećao više nego duplo. Šta švabe znaju kakav je grad pa žive na selu.
  • Mile

    26.04.2022 16:30
    ...
    To da li građani hoće ili neće u favele, to ćemo da vidimo po tome kako se budu prodavali stanovi. A znajući kako se prodaju...
  • Aktivista sa mosta

    26.04.2022 16:30
    "Gazela je danas jedina institucija u zemlji koja funkcioniše"
    Treba naći Gazelu u Novom Sadu!
  • Dragan

    26.04.2022 16:26
    Ah
    Zato volim Stokholm,Helsinki,Amsterdam.Grad sa bezbroj pešačkih zona,bezbroj parkova o kojima brine grad,Parkinzi oko zgrada ne postoje,najviše pet spratova,nema staklarihe već sve u klasičnom stilu.Kad gledate iz vidikovca grad ne vidite od krošnji drveća vide se jedino crkveni tornjevi i daleko na obodu grada po koja luksuzna građevina sa prodavnicama, restoranima.Ljudi tamo ili hodaju ili idu biciklom.
  • T

    26.04.2022 16:26
    T
    Sta ste glasali toste i dobili! Sada uzivajte po portalima!
  • Valter

    26.04.2022 16:02
    Ovi sto pozivaju na bezanje mogu da se smatraju isto botovima.Poenta je da USTANEMO i da se borimo.Ulica resava sve.Hvala
  • Adice buducnost

    26.04.2022 15:58
    Dodjite da vidite kako izgleda vasa buducnost u liberalnom kapitalizmu kao na Adicama. Zgradica do zgradice, mozes se rukovati sa komsijom u susednoj zgradi, bez uredjenog parkinga, zelenila i zvucne izolacije. A cena kvadrata samo raste! Bio nekad socijalizam, ostace u lepom secanju.
  • Novosadjan

    26.04.2022 15:53
    Sutra bi se vratio u taj strasni socijalizam ako ce grad da nam izgleda kao Naselje i Limani a ne kao Nova Detelinara, Grbavica, Podbara ili ne daj boze Adice!
  • gradjaninX

    26.04.2022 15:48
    I dalje su najlepsi delovi grada zidani za vreme komunizma, a favele su, bukvalno, sve sto je zidano od 2000-te pa na ovamo. Mislim, na sta lici Grbavica, Nova Detelinara, ma, sve sto je izgradjeno?! Nema parkinga, trotoara, cesto ni auto ne moze da prodje...
    Na zalost, za vreme komunizma bilo je bolje, a Tito vas sadasnje ne bi ni u wc pustio, a kamoli da vodite preduzeca, jos manje drzavu...
  • Neko

    26.04.2022 15:21
    Samo kazem
    Zaista sramotno objasnjenje kako su Limani i NN iz doba socijalizma!
    Jasno je da sadasnji "urbanisti", kako nisu posmeni, nisu isli po gradovima sirom Evrope i nisu videli kako urbana naselja treba da izgledaju.
    Kriminal i korupcija su nas pojeli do kosti. Samo treba ici odavde!
  • Saša

    26.04.2022 15:19
    Ovi planovi su potpuno promašena stvar i služe jedino da se napune džepovi investitora i ostalih u lancu ishrane.
    Ni u jednom tzv. "detaljnom planu" nije predviđeno mesto za kontejnere (kao da ne fabrikujemo smeće), trotoare (primer Podbare i Salajke), parking prostora (Detelinara, Grbavica...) itd. Da ne spominjemo da je potvrđeno da je jedini efikasan način borbe protiv globalnog otopljavanja i zagađenja vazduha, sadnja zelenila, pre svega drveća. Kod nas je to na poslednjem mestu, tek kada se i ako se nađe mesta za po koje drvo! Jedino me teši što i urbanisti i njihova deca udišu isti ovaj vazduh kao i moja deca!
  • Jole

    26.04.2022 15:17
    Kako da ne
    Pa kakve izgovore imaju na ustrb socijalizma. Sto to ne kazu za skandinavske zemlje. Novo naselje je pravljeno kao humani kvart po meri coveka a ne zivotinje. A oni bi da nas trpaju u kokosinjce i golubarnike od betona i celika. Novi Sad sam po sebi ima prostora da se siri u sirinu narocito prema novom groblju sajlovu i unoravcu rumenke. Nema potrebe da unistavaju i naruzuju grad smanjujuci kvalitet zivota. U svakom skucaju gradjani imate razlog za sta da se borite, nemojte sedeti na guzici nego ustanitr i ucinite nesto za sebe i svoju decu. Nemojmo to da im dozovilimo treba se boriti. Kuknjavom se nista ne postize. Samo akcija.
  • Лиманац

    26.04.2022 15:09
    @Mudrovčev
    Ма какви, они да живе у социјализму гулили би каменолом...
  • Vlada

    26.04.2022 15:04
    Samo dođite da nam gradite sra*a po kraju, pa ćete videti da li je vreme vrelog katrana i perja prošlo ili vas tek čeka.
  • NN

    26.04.2022 14:56
    Te nove zgrade ce biti leglo sirotinje, kriminala kao nekada stara detelinara.
    Dovuces sirotinju i onda tamo ne smes po mraku da ides narednih 50 godina.
  • 9

    26.04.2022 14:38
    Da vidite samo BG nafekalijama
    Ono nisu "favele" ono su nešto gore od kokošinjaca.
    Na zgradu od 270 stanova ide 50 parking mesta u
    suterenu gde voda izbija kao i u Serenadi kod nas.
    Takvih zgrada trenutno dižu našim parama 4 a u
    sredini je zaista falus sa koje god strane da se gleda.
    Bitno je da je prvo podignut trgovački centar Galerija
    sa pripadajućim kafančinama. To isto čeka i NS i
    gomile zemara. Ni Dunav tu količinu ne može da
    odnese tako da normalna deco učite jezike i
    zna se UZVODNO.
  • Dejan

    26.04.2022 14:33
    Ns
    Auu miki a srbi kao neka extra vrsta probirljivih i kvalitetnih kupaca nekretnina pa hoce nesto da biraju ! Za sve vase zalbe se javite vasim investitorima, plan postoji jos pre nego sto i oni prijehali za grad NS, upoznati su bili sta ce se sve gde graditi a vi naivni kupili od prevaranata nekretninu, los prodavac,los kupac
  • termiti

    26.04.2022 14:32
    U jednoj tacki im odgovara stari plan, u drugoj ne odgovara, i tako lazu/vozaju u krug. Nema socijalizma u Americi pa su stambeni blokovi kao Naselje i Limani, zelenilo okolo i unutar bloka, a u Kini kao komunizam/socijalizam i betonske favele/spavaonice, prozor do komsijskog zida.
    Ona Galens nakaza Avenija u dvoristu izgleda kao zatvor ili neka bolnica, to im je izgleda model.

    Mnogo su se osilile kleptokrate, kao posast su, betoniraj i prodaj svaki kvadrat, iscedi/isusi svaku kap vode/nafte, iseci svako drvo, povadi sve rude, gde misle da beze kad zavrse i da li su uopste sigurni da ce uspeti da pobegnu?
  • Nana

    26.04.2022 14:22
    Favele
    Urbanisti, na sreću, ne rade sa strujom. Inače bi ih struja ubila odavno, takav im je odnos prema poslu.
    Učite deco jezike i ostavite ove humane dvadesetospratnice bezbednjacima a vi uživajte u parkovima Berlina, Helsinkija, Buenos Airesa...
  • NS

    26.04.2022 14:22
    NS je upropašćen ko može neka beži na sremsku stranu i Frušku Goru.
  • Ajbona

    26.04.2022 14:10
    Treba smjestiti glasačko tijelo, nadiru već 34 godne.
  • Dejan

    26.04.2022 14:08
    GUP iz 1974.godine se menjao zbog potrebe izgradnje Novog naselja! Ovako izvučeno iz izvestaja deluje da se ovim planom menja GUP iz 1974.
  • Mudrovčev

    26.04.2022 14:05
    Ne živimo MI u socijalizmu- ONI ŽIVE!
  • /

    26.04.2022 13:53
    /
    pa sto onda koriste komunjarske planove i ceo grad pretvaraju u ruske gradove.
  • red justice

    26.04.2022 13:31
    U socijalizmu je itekako postojalo tržište građevinskim zemljištem. Samo što nije tržište diktiralo potrebe stanovništva, nego su potrebe stanovništva kreirale tržište.
    Sasvim je jasno da naši gradski urbanisti predstavljaju najkorumpiranije hulje u ovom gradu koje više ne prezaju ni od ovako ogoljenog ideologizovanog cinizma.
  • miki

    26.04.2022 13:29
    b
    Bukvalno koriste GUP 1974 kako im odgovara: ovaj put kazu da se GUP 1974 mora korigovati jer njima to treba (tj povecao se broj stanovnika ...). Do nedavno je bilo: to i to je planirano GUP-om 1974 - ne mozemo to sad menjati.
  • Poreznik

    26.04.2022 13:27
    Bedni urbanisti
    Jadni su ti urbanisti a i mi sa njima. Da je normalna drzava oni takvi ne bi imali leba da jedu, prali bi sudove u restoranima.
    Denver,New York, London, Berlin, Bec... Zelenilo i prostor se planira kao Limani pa cak i sa daleko vise zelenila i slobodnog prostora.
  • gulash

    26.04.2022 13:25
    ziva je i dalje ona jednopartijska socijalisticka drzava, ista ona koja kontrolise ljudske zivote, prava, zaposlenja i sve ostalo... Samo smo promenili grb i naziv, ali princip delovanja, drustvene norme, kleptokratija i partijska drzava su i dalje tu!
  • Marko

    26.04.2022 13:24
    Inicijativa građana "Za zeleno Novo naselje" je sada postala inicijativa pojedinaca koji iznose svoje licne stavove i osecaju se pozvanim da komentarisu sve pojave u gradu. Kao jedan od mnogih u borbi protiv polu ukopanih garaza u blokovima zgrada (iz cega je i nastala ova inicijativa), duboko sam razocaran u sta je sve to preraslo. Neka svako od njih iznosi stavove pod svojim imenom i prezimenom a ne krijuci se iza ove grupe. Steta je ucinjena, jedna lepa prica i ideja je upropascena zbog licnih interesa pojedina. Ali tako to ovde biva.
  • reset 2030

    26.04.2022 13:16
    Itekako će se živeti u favelama a i to će koštati veoma skupo. Kasno je za pozive protiv degradacije Novog Sada taj posao je odavno završen.
  • g pen

    26.04.2022 13:08
    Glasali ste, dolazili misleci kako je divno, pljuvali po lokalcima kada su govorili da to ne lici ni na sta, grad je sada po vasoj meri. Uzivajte.
  • Liman

    26.04.2022 13:08
    Hm
    Baš briga prigradska naselja za ovo, oni i dalje biraju sns. Dok i njima mečka ne zaigra..
  • Bojan

    26.04.2022 13:06
    Urbanisti nas podsećaju da više ne živimo u socijalizmu, ali je očigledno da misle da mogu doveka da parazitiraju na svom poslu kao da jesmo, ili da su zaštićeni od besa građana kao da smo u uređenom modernom društvu...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna